მთავარი მედია რეკლამის ნიშნები Palitra.tv-ს მასალაში

რეკლამის ნიშნები Palitra.tv-ს მასალაში

„ახალი ამბულატორიული ცენტრი “მედალფა” თბილისში – მაღალი ხარისხის სამედიცინო მომსახურება კომფორტულ გარემოში“ – ამ სათაურით Palitra.tv -ზე განთავსებული სიუჟეტი საზოგადოებას ახალი სამედიცინო დაწესებულების უპირატესობებზე აწვდის ინფორმაციას.

სიუჟეტში საუბარია, კომპანია „ავერსის“ შვილობილ კომპანია „მედალფაზე“, რომელმაც თბილისში „თანამედროვე ინფრასტრუქტურითა და უახლესი აპარატურით აღჟურვილი სამედიცინო დაწესებულება გახსნა“. მასალის მიხედვით, კლინიკა ვიზიტორებს კვალიფიცურ სამედიცინო დახმარებას ჰპირდება. პირველ ნოემბარამდე კლინიკაში საყოველთაო დაზღვევით აღრიცხვაზე დამდგარ პაციენტებს კი, შეღავავათან ტარიფსაც სთავაზობს.

სიუჟეტი შეიცავს რეკლამის ნიშნებს, თუმცა მითითება იმის შესახებ, რომ ის სარეკლამოა, არ აქვს

ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიის მეცხრე პრინციპი: “სარედაქციო მასალები მკვეთრად უნდა გაიმიჯნოსმარკეტინგული, სარეკლამო და სპონსორის მიერდაფინანსებული მასალებისაგან”.

 

ავტორი: დავით კახიანი

 

კომენტარი არ არის

დატოვეთ კომენტარი